Saturday, March 12, 2011

Kring3!/

Hari nie...Dalam sejarah...setelah hampir 10 bulAn kau pergi dari ku..dan kini kau masih ingin menjadikan ku sebagai teman atau shabat, aku sangat bersyukur..
pagi tu ku msj die saje2 even ku takut n ku merasekan seakan2 die tak suke ku msj die..hmmm, mungkin hanye perasaan ku saje..die reply die bzy and akan call ku nanty..
tengahari tu name die timbul dari handphone ku, vibrate telah mengegarkan meja dimane ku meletakkan handphone..die call!ku jawab dengan nada suara yang masih manje seperti dulu..dialog dimulekan...ayat yang die mule tanyakan ialah "nape ye?"..hmmm..kU jawab ngan cool je "tadepe, saje je"sambil ku bertenye kembali "marah ke"hehe"..ngan gelak dalam rase ketakutan jugak..takut die tak terime pe ku kate..huhu..tapi macam okay je..
cume..dalam hati ku rase risau gak..even die masih nak berkawan ngan aku, tak semestinya die suke ngan care aku cam tu..padahal aku suke je bersikap cm tu ngan die..
kalau leh ku nak jew kembali cam dulu..even bukan kapel..tapi "teman tapi mesra" tak pernah kecewekan aku..
ya Allah, kenapa ku masih tak dapat nak lupekan die..ku tahu salah untukku selalu ingat pada dia, tapi hati ku tak pernah nak lupe padenye..
ya Allah, berdosanya aku...memendam rase sayang padenye lagi...
Kadang2 ku rase, dulu ku tak sepatutnya terime die sebagai pakwe..hanya ttm mungkin kitowang kekal samapi sekarang..tapi ku tak leh fikir cam tu..ya Allah, ku terasa sangat bersalah padamu kerna menidakkan ape yang telah berlaku..
apa yang terjadi semuanye kau telah aturkan..aku tahu tu..
semua yang terjadi juga aku yang memilihnye..akibatnye juge pade diriku..
kalaulah die tahu betape bersyukur dan bahagianye ku, die masih nak berkawan ngan aku even tak macam dulu..tak semesra dulu..tapi ku nak kembalikan suasane dulu..cume, seakan die tak suke...ku tak dapat bace pe yang die rase..tapi ku merasekan seperti die tak suke ngan kehadiran ku kembali dalam hidupnye..iyeke awk?/
saya tak leh jauh dari awk..even tak contact awk..cukup,ah dapat tngok fb awk hari2..
saya bersyukur sebab awak tak delete saya dari list fren awak..thanks awak..
thanks sbb jage hati saye dulu..sekarang awak xyah lah penat2 nakjage hati saye lagi..cume, saya harap awak tahu yang saya merase sangat berdosa pada awak..mungkin dulu saya selalu sakitkan hati awak, sebab tu awak pergi meninggalkan saya kan...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.