Monday, March 28, 2011

Tak Perlukan Pemadam Untuk Padam

Dalam Diam Aku sendirian...Ku masih menanti khabar berite yang tak tahu akan kunjung tibe atau tidak..
Ku cube menahan rase pilu dihati ini..
Sehinggakan kU mengambil keputusan untuk lari dari persaan sendiri..
Jalan yang salah telah ku tuju..dan menyebabkan aku yang terkapai-kapai kelemasan dalam laut yang dalam yang penuh dengan perasaan yang dahagakan kasih darinye..

Ku cube mengertikan ape yang perasaanku mahukan sebenarnye..tapi tak selalu nye betul..kate hati tak same ngan kemahuanku...ku tak mahu itu lagi...tapi kata hati ku mengatakn ku memang mahukannye lagi..
Ya Allah...beratnye ujian mu ini padaku..Tapi Ku redha kerna kau berikan hati dan perasaan yang indah ini buatku walaupun ku tahu iyenye perit untukku lalui..

Novel Hujan Gula-Gula yang telah ku selami dalam hingga ke kalbu ku...ternyate hampir-hampir serupe seperti aku, ape yang Natalia rasa seakan ape yang Farhana rasekan..hmmm...kebetulan betul...
Memang selama ini ku nantikan Hujan Gula-gula yang tak tahu akan turun atau tak...hmm..sudah tentu la hujan gula2 xde kat muka bumi ni..hehe..Tapi...Ku sangat menantikan kiriman sms atau panggilan suara dari die..hmmm..
Perasaan in kadang2 buat ku bahagia dan kadang-kadang juge wat ku tersekse kerna terpakse menahan rasa sakit rindu dendam dalam hati ini....
Adakah mungkin esok akan turunnya hujan gula-gula untukku..??

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.