Friday, June 17, 2011

FACEBOOK IS BORING !

Dulunya saya suka nak komen-komen, kacau-kacau wall Facebook kawan saya. But now, Apabila saya membaca status mereka dan melihat gambar di Facebook, Saya tak kisah pun, suka pun tidak dan komen pun tidak. Malah, apabila saya mempunyai beberapa pandangan tentang sesuatu di wall mereka ini dan benar-benar mahu menyuarakan pandangan saya, saya biarkan saja perasaan tu. Saya bukan orang yang rajin komen sana sini. Seperti itu dan ini. Haha.

Mungkin, saya mesra dan mudah didekati tetapi tidak socialable with people outside my circle. Apa yang ia bermakna, saya tidak berinteraksi dengan orang-orang yang tidak cliques saya melainkan mereka memulakan ia first.
Jadi, for those who have been removed as a friend or else i just ignored their friend request of my Facebook. Sorry taw..hehe.

Now i know why saya dah tak interested dengan Facebook sekarang ini kerana cemburu lihat kawan-kawan berkasih sayang dengan kekasih mereka.. Hehe. Btw, i'm happy for those. senyUm!! ^^,

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.